sâmbătă, 8 august 2009

is there something wrong with me?

promiteam la inceputuri ca voi scrie despre oameni si despre carti.
bun, despre oameni am tot scris, despre mine nu mai spun (ce mai, sunt in centrul universului meu) dar despre carti nu am scris nimic. nici nu as avea cum in conditiile in care in aceste momente "zbuciumate" ale existentei mele de pamantean eu citesc in paralel 4 carti. culmea, cartile nu au nici o lagatura una cu cealalta si nu ma pot hotara daca trebuie sa renunt cumva la una dintre ele...solutia este simpla: keep on reading

deci dragii mei cititori, fie si imaginari, mai aveti rabdare cu mine...nu promit sa va rastorn universul cu lecturile mele...as fi prea ipocrit sa cred ca pot face asa ceva...

rabdare si tutun...e, da, poate si o zi libera...

acum am o cana mare de cafea in fata ochilor si nat king cole imi canta ceva despre Mona Lisa...

enjoy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu