joi, 6 august 2009

the trouble with me is now YOU?

"ar fi minunat oare daca lucrurile nu ar fi asa de complicate?"...sigur...numai cineva care e prea lenes sa infrunte totul s-ar putea crampona intr-o fraza ca asta.

sigur ca ar fi minunat si sigur ar fi plictisitor ca noaptea sub pat :P (acum mi-a venit chesti asta si ma distrez copios inchipuindu-mi pe cineva stand sub pat si asteptand sa se intample ceva si oftand cu multa deznadejde; stiu ca asa am omorat gluma dar nu m-am putut abtine...faceti bine si nu cititi explicatia mea)...

oricum ne-am suci sau ne-am invarti cineva(zicem noi) sau ceva(tot noi zicem) ne complica existenta; pun pariu insa ca cei mai multi dintre noi gasim o placere imensa in a ne complica SINGURI viata...si dupa multe tentative eronate de a-ti explica fenomenul arunci motanul in bratele celui de langa tine...de ce? va spun eu...e mai simplu sa il incarci pe celalalt cu toti norii tai de furtuna, e mai comod sa-i pui ii carca celuilalt toate greselile sau hopurile unei relatii, e mai putin stresant pentru tine sa nu iti explici fenomenul si asa sa il lasi pe celalalt sa se dea cu capul de pereti...
si apoi vii cu texte de genul celui de mai sus "the trouble with me is you"...uf

e atat de simplu...

cand vezi ca nu mai stii ce se intampla cu tine, cand vezi ca nu mai ai solutii pentru crizele tale de adult dezorientat...nu te rasti la cei din jurul tau, rasteste-te la tine intai, ce surprize o sa ai cand vei descoperi care sunt si de unde vin toate nemultumirile tale...

nu trebuie sa schimbi tot universul ca sa fii fericit...deschide fereastra, deschide usa, intinde bine patul si fa-ti ordine in dulap...monstrii din noi au cateodata nevoie de ordine

atat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu