luni, 14 iunie 2010

Caldura mare....

Dau vina pe caldura ca sa simplific asa totala lipsa de discernamant a celor din jurul meu. Probabil daca ma uit bine in oglinda si eu am deviat putin de la comportamentul meu obisnuit(trebuie povestit dar las asta pe seama unui alt post).
dar sa vorbim totusi despre ceilalti.........uuuu-ciu-ciu-ciu-ciu-ciu-U!- U!-U!

In jurul nostru a capiat toata lumea;
- de o saptamana este o "tanti sanatoasa la cap" prin Piata Unirii care vorbeste cu porumbeii, ii prinde, ii leagana ca pe copiii mici, ii apara de caini si de cei care ii hranesc;
- babele sunt mai isterice in tramvai, prin piete si in autobuz;
- din cauza inghesuielii si a pustoaicelor cat mai despuiate care merg la scoala ca la plaja au inceput sa misune prin mijloacele de transport in comun, pipaitorii, nu zic prea multe decat atat: doamnelor si domnisoarelor, aveti grija;
- hotii de buzunare, de sacose si alte cele trebuincioase lor au iesit si ei la treaba impinsi probabil de caldura cuiburilor lor de viespi; exemplu ma dau pe mine ca si potentiala victima: eram cu bicicleta, m-am oprit la un chiosc sa-mi iau apa, aveam rucsac!!!, m-am dat jos de pe bicla, am platit, am pus restul in rucsac in buzunarul principal unde mai aveam si alte prostii, dau sa plec de pe loc dar era prea multa lume in jurul meu si am decis sa imping bicicleta un pic...dupa cateva secunde simt in ceafa ceva....ma intorc si un individ era aproape bagat in rucsacul meu...linistit si-a vazut mai apoi de treaba de parca nu ar fi facut nimic...sa-i dai una nu alta...nu mi-a luat nimic desi trebuia sa-i fi dat eu macar o palma...
- isterie si la Posta unde astazi am vazut 2 chestii care m-au dat pe spate de ras(remember topicul acestui post: nebunii si caldura)
unu eram 3 la rand la ghiseu, o "tanti" din fata mea la cam 30-35 de ani si-a tras un scaun si s-a asezat la rand dupa linia galbena, regulamentar adica :P, un nene cu un colet cat casa vine si se baga in fata ei ridicand respectivul colet pentru a fi preluat de doamna postarita, se elibereaza ghiseul si doamna postarita ia coletul cat casa domnului iar in acel moment "tanti" a noastra care pana atunci statuse linistita jos sare la atac mai sa-l pocneasca pe "nenorocitul care s-a bagat in fata"...s-au calmat pana la urma...
doi: un nene care nu parea cu toate ale lui acasa misuna prin posta, si-a luat o cafea, a vorbit cu cel de la paza si a plecat...din urama lui, adica la 5 minunte, a aparut o doamna mai in varsta care s-a dus tinta la un ghiseu cu o sacosa, i-a intins-o doamnei postarite si i-a zis: "- Asta merge mai departe!" si apoi a plecat. Va inchipuiti ce fata a facut postarita mai ales ca un punga(am aflat mai tarziu)erau o paine, niste legume si ceva napolitane (ca nu am auzit tot dialogul) care il aveau ca destinatar pe domnul de mai devreme , cel cu cafeaua, nu cel cu pachetul cat casa...uf... va rog un pic de atentie!!!

Dupa cum spuneam, caldura ne-a copt mintile si ne face sa ne comportam din ce in ce mai bizar, asta pana ne obisnuim si apoi o sa ne lamentam probabil din cauza frigului, a ploilor si a ninsorilor :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu