sâmbătă, 24 aprilie 2010

Link-uri si aniversari si interventii Wikipedia...


Bun...va intrebati ce-i cu titlul post-ului, nu-i asa?
Ei bine, saptamana aceasta am tot aniversat chestii. Nu am sa teoretizez sau am sa va dau explicatii generoase, ci discret, cu gandul ca timpul este pretios pentru fiecare, am sa va las pe voi sa dati click dupa click navigand in cautarea informatiilor pretioase.

- ziua cartilor si a drepturilor de autor...plusam aici si cu ziua bibliotecarilor
- ziua pamantului...va dau un link de la boston.com/big picture ca sa va incantati privirea si ca sa trageti fiecare concluziile necesare
- ziua telescopului Hubble... de lene am pus pagina wiki-Hubble in limba romana...dati si voi un google search daca vreti sa cititi chestii in limba engleza; pun si un link discret catre NASA HUBBLE SPACE TELESCOPE>(Hubble implineste astazi 20 de ani de la lansarea in spatiu, ca sa fie si un rezumat pe aici)

poza aceasta magnifica este considerata a fi cea mai detaliata imagine a Pamantului facuta pana acum si a fost luata de aici

http://www.geographictravels.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu