vineri, 2 aprilie 2010

OMG!!!....nu mai aveti iepuri de ciocolata!!!!!

Asteptam linistit sa imi iau un ecler...magazinul era micut, vanzatoarele galagioase si foarte vesele povesteau despre cum au fost ele pacalite(1 aprilie) de sefa cu glumite de genul: "Imi pare rau dar trebuie sa iti dai demisia, nu esti un om de incredere!!!", "Ti-am zis de atatea ori sa nu mai comanzi fara sa imi spui si mie atatea baxuri de...bla bla bla"...am tras cu urechea pentru ca nu intelegeam ce aveau de erau asa de agitate(schimbau tura si sporovaiau de zor). Toate bune si frumoase pana cand in spatele meu a RACNIT o domana bine:
" - Mai aveti iepuri de ciocolata?"
Raspunsul cred ca i-a facut inima sa bata spasmotic:
" - Nu mai avem. I-am terminat mai devreme!"

Cata tristete, cata durere, groaznic moment...nu mai aveau iepuri de ciocolata...
Stiu ca de Paste romanul cumpara mult, ba nu, ce zic eu, cumpara foarte mult, mananca bine si bea pe masura(am zis pe masura, va rog nu cititi cu masura), dar chiar sa faci o criza pentru ca nu mai au la magazin iepuri de ciocolata...

Uf...romanii au reusit sa strice orice farama de traditie. Excesul este adus la rang de arta...ridicolul isi face loc in vietile noastre si pe nesimtite ne transforma...



Dumnezeule, nu mai sunt iepuri de ciocolata!!!!




It's the end of the world as we know it!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu